tirsdag 14. februar 2012

En fin alle hjerters dag ønskes deg...

Denne 14. februar er ikke en dag som feires hjemme hos oss...heller ingen andre 14. februar-dager. Men det er jo hyggelig å kunne ha en dag hvor vi viser at vi setter pris på familie og venner...MEN det bør vi jo bli bedre på å gjøre i hverdagen ellers. Er du ikke enig???

Ellers er det jo bare bra med den lille familien vår...vi er enda lenger på vei til å bli fire, til å bli en fullkommen familie! Vi gleder oss!

I kveld skal jeg på strikkekveld med en gjeng gode, blide, nye og gamle venninner. De gamle har jeg kjent siden barneårene, mens de nye har dukket opp gjennom de gamle de siste årene. Jeg er så heldig. Og jeg gleder meg så til hver kveld vi skal treffes. Jeg driver fortsatt med strikkedressen jeg viste i forrige innlegg...er ferdig med genseren etter å ha rekt opp igjen en gang, og driver nå på andre runde med buksa...måtte rekke opp igjen den og gitt... Men det blir en fin dress da! Lurer på hva mitt neste prosjekt blir. Skal strikke en ørevarmer til svigermor, men ellers ingen planer enda. (morgrethe) skal ha strikkekafe igjen om ikke så lenge også, så der får jeg nok noen tips. 

På slutten...hvis noen skal bake til sine kjære i dag...må jeg jo bare anbefale denne bloggen. For en nydelig blogg, men vakre bilder, flotte kaker, inspirasjon i bøtter og spann...KOS DEG!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar