tirsdag 16. august 2011

Den årlige bringebærturen...

Man trenger ikke gå langt for å finne deilige bringebær...vi går rett utenfor døra, og der bugner det over av rød, saftig, frisk og god bringebær. Ingeborg er en bærelsker av de sjeldne, alt fra multe, jordbær, blåbær og bringebær går ned på høykant. Hun liker god å plukke også. I kveld var mommo og bæste med en liten tur...og vi fant nesten en kilo på en liten halvtime ute i bringebærkjærene - villbring er jo helt nydelig både på smak, lukt og ikke minst for øyet.





3 kommentarer:

  1. Så mye fin bringebær da gitt! Skulle gjerne plukket litt jeg og, men er så redd for hoggorm.

    SvarSlett
  2. Mmmm..herlig med bær. Og koselig at du blogger igjen, Mari. Jeg er mer eller mindre aktiv ettersom tid og humør osv., men synes liksom ikke jeg kan gi meg helt heller. Jeg blogger fordi det er min rekreasjon, og får meg til å tenke gjennom "hverdagens gleder". Kose dekk med bæra - takk for CD forresten :-))

    SvarSlett
  3. Kjempe flotte bilder, og nam nam..masse deilige
    bringebær :)
    Grattis med ny blogg!

    SvarSlett