mandag 15. august 2011

Mitt første blogginnlegg fra Haugen

Jeg har blogget før, men avsluttet da "konseptet" mitt ble feil. Nå gir jeg bloggingen en sjanse til, og håper jeg klarer å dele tips rundt strikking, scrapping, interiør og lavkarbo. 

Strikking er noe jeg prøver meg på fordi jeg liker tanken av å skape noe nyttig selv.

Scrapping føler jeg meg mer sikker på, og tenker at jeg kan produsere noen fine kort, LO og esker.

Interiørmessig følger jeg min egen stil, og blander litt - men et koselig hjem har jeg skapt.

Lavkarbo kosthold er noe jeg følger, og som fungerer fint for meg. Håper jeg får delt oppskrifter og tips på bloggen.

Nå vil jo også blogging bli en liten hobby...absolutt mye å lære. Jeg kan også få øvd meg litt på fotografering, noe jeg også liker...har visst mange ting jeg liker:)


Grunnen til navnet "Mari på Haugen" er rett og slett for at huset våres heter Haugen:)


 

1 kommentar:

  1. Endelig! Har savnet bloggen din.
    Lavkarbo ja...skulle så gjerne ha starta men mangler movitvasjon. Men kanskje med noen inpirerende oppskrifter fra deg, kommer jeg i gang?

    SvarSlett