lørdag 27. august 2011

Mamman med mange jern i ilden...

Ei uke har gått, og den har gått fort. Ukedagene flyr avgårde med jobb, studie, mann, barn, familie, hus, middag, smøring av niste, vasking av klær, pakking av barnehage sekk og søvn. Både onsdag, torsdag og fredag var jeg på skolen denne uken. Onsdag var en kort informasjonsøkt, mens torsdag kveld og fredag på dagen var forelesninger. Studiet tar jeg på Høgskolen i Lillehammer, og heter "Språk, lesing, skriving - utvikling og vansker." Jeg har alltid vært interessert i språk, og kanskje spesielt språkvansker. Studiet har vært så inspirerende foreløpig...bare på to dager har jeg fått masse motivasjon til å lese pensum, og ikke minst motivsjon på jobben min som spesialpedagog. FANTASTISK!
På onsdag etter skolen var jeg på strikkekveld sammen gode venninner, og fikk igjen lysten på  strikke også...ikke værst. Har ferdigstilt en ørevarmer til Ingeborg i kveld. Og det ble hun glad for:)


Tidligere i dag har vi bakt grove rundstykker til et koselig lunsjbesøk. Veldig koselig med besøk av store og små:) I morgen skal vi på Maihaugen på Lillehammer på "Barnas sommerdag" - aldri vært der før, men det er mange ulike aktiviteter for barn fra 2 år og oppover. Snekring, maling, kano, bueskyting, ridder på hest osv. Gleder oss til det...spesielt hvis det ikke sprutregner.

Da skal jeg ta lørdgsvelden i sofaen sammen med nytt strikkeprosjekt...et artig sitteunderlag som skal toves. Fin julegaveide...



2 kommentarer:

  1. Så utrolig fin lue, og spesielt på ei så søt frøken ♥

    SvarSlett
  2. ♥ Nydelig bilde av lille snupp :)

    SvarSlett