tirsdag 27. september 2011

Blogg, blogg, blogg...

...eller bla bla bla om du vil. Jeg tenker at jeg burde komme med et blogginnlegg nå, men har faktisk ikke så mye å blogge om for å være ærlig. Er forskjølet og tappet for energi om dagen, så tida går med til jobb, familie-slaraffen-liv og litt studietid. Jeg har startet på høstens arbeidskrav nå, har hatt startvansker, men plutselig fikk jeg en ide, og var derfor i gang. Det er godt. Nå håper jeg uka går raskt, og at jeg blir frisk til helga...vil kose meg med mannen min og jenta mi.
Min tirsdagskveld videre vil inneholde Grey`s Anatomy før jeg legger meg.
God tirsdag, kjære dere...


Domkirkeodden, oktober 2008


1 kommentar:

  1. Bloggtørke....kjent ord for meg ihvertfall. Plutselig er den der, og plutselig forsvinner den igjen :)
    Lykke til med oppgaven ♥

    SvarSlett