fredag 9. september 2011

Hjemmestrikket sitteunderlag

Etter noen dager siden forrige blogginnlegg, kommer her et innlegg som oser av stolthet. Jeg har strikket et sitteunderlag til Ingeborg som jeg ble så fornøyd med. Ja, for jeg er ingen strikkemester, nemlig - og det er alltid artig å fullføre et prosjekt for å si det sånn. Vi er en gjeng jenter som møtes for å strikke sammen i blandt, og det var der jeg fant inspirasjon til dette sitteunderlaget - ei der som strikket slike, og skulle lage maaaange for å bruke de til julegaver. En god ide spør du meg:) Flotte ikke sant?





3 kommentarer:

  1. Så stilig sitteunderlag! Genialt å ha med på tur i barnehagen. Ikke skjønner jeg hvordan du får det til, og det der er ikke strikking for nybegynnere...så jeg skal ikke begi meg ut i det hihi. Da blir det nok bare sure miner. Flink er du ♥

    SvarSlett
  2. Butikken her heter forresten Mors Drøm, og ligger på foretningssenteret her på Åkrestrømmen ;)

    SvarSlett
  3. Så lekkert sitteunderlag du har laget! Kjempefint at stripene går på skrå, og nydelige farger. Dette må jo være en sikker vinner under juletreet til turglade venner og familiemedlemmer. :) Håper du får ei fin uke!

    SvarSlett