tirsdag 20. september 2011

NEW YORK

Jeg har jo fortalt at jeg var i New York med ei venninne tidligere i september, her kommer en liten bilde serie fra turen. Ikke tipp topp bilder, men hadde bare med meg kompakt kamera på turen...men en smak av New York får man ved å se disse bildene.
Meg på Brooklyn Bridge. Det var varmt denne dagen, over 25 grader.

Central Park

Et merkelig orkester i China town.

Lower Manhattan fra toppen av Empire State Building

Det første bildet jeg tok da vi kom av toget. Høye bygninger!

China Town

Little Italy

Cupcakes på Magnolia Bakery

Pulitzer Fountain ved Central Park

Statue of Liberty

Time Square
 Håper dere likte bildene:)


2 kommentarer:

  1. Artig å sjå! Så ut som en spennende by :)

    SvarSlett
  2. Mange flotte bilder Mari...en tur man kan leve lenge på vil je tro! Klem :-)

    SvarSlett